Widzisz wypowiedzi znalezione dla frazy: stymulacja prostaty





Temat: Dlaczego kobiety nie lubią seksu analnego?
Pytanie jest tendencyjne i, jak sądzę, służyć ma jedynie prowokacji, aby autor
mógł z kumplami się pośmiać czytając nasze posty. Jednak przechodząc do
meritum, odpowiedź na to pytanie jest zadziwiająco prosta - można je zadać
jeżeli samemu się lubi ten rodzaj seksu, z czego wynika, że autor lubi jeśli
ktoś mu stymuluje odbyt i nie może pojąć, że inni tego nie kochają. Wobec tego
życzę jak najczęstszych analnych doświadczeń, stymulacji prostaty oraz
poszerzania odbytnicy autorowi tego wątku. Pozdrawiam. Wywietl wicej odpowiedzi z wtku





Temat: pytanie o sex
Było już o tym, ale skoro mity i gusła trzeba tępić, więc powtarzam:

www.pfm.pl/u235/back/167637/navi/169078
(portal farmaceutyczno-medyczny)

Poszukaj tam "Stymulacja prostaty". Wywietl wicej odpowiedzi z wtku





Temat: Bardzo intymny dotyk
Moim zdaniem kobiety boją się tego typu pieszczot ponieważ myślą że odbyt służy
wyłącznie do wydalania a tak nie jest,wy go wyłącznie dotykacie w WC i wam sie
to nie smacznie kojarzy.A jak wiadomo u kobiet jak i u mężczyzn stymulacja
prostaty to bardzo fajna sprawa(możecie stymulować facetowi odbyt podczas
pieszczot oralnych zobaczycie jak szybko dojdzie a jaka przyjemność).Ja
proponuje wspólny prysznic pod którym oboje na wzajem wymyjecie sobie bujną
pianką te zakątki.Po takim prysznicu możecie być pewne że nic nie przyjemnego
się nie wydarzy.Jeśli ukochany będzie miał ochotę na wycałowanie waszej pupki to
z pełnym relaksem możecie się jedynie delektować a nie myśleć o tym czy coś
nieprzyjemnego go spotka.A jeśli najdzie was ochota na penetrację to proponuję
dużo nawilżacza i zacząć od paluszka.Jak wiadomo odbyt to mięsień i stopniowo
trzeba go rozciągać.Pozdrawiam.Moim zdaniem kobieta jak i mężczyzna odczuwa
przyjemność podczas pieszczot tego rejonu. Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: No i uchwalili
longeta napisał:

>
> Co do pederastów to są bardziej szkodliwi od wszystkich wypalonych fajek na
> świecie,na przystankach też:-)))
No dobra ty jako palacz osiagasz przyjemnosc w ten sposob ,a jak dotad nie
odpowiedziales mi na pytanie, co ci przeszkadzaja ludzie widzacy cos super we
wlasnej plci i czerpiacy przyjemnosc przez stymulacje prostaty? Innym
zabraniasz i szkodliwosc zarzucasz a sam sobie radoche czynisz?

Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: No i uchwalili
nett1980 napisała: > No dobra ty jako palacz osiagasz przyjemnosc w ten sposob
,a jak dotad nie
> odpowiedziales mi na pytanie, co ci przeszkadzaja ludzie widzacy cos super we
> wlasnej plci i czerpiacy przyjemnosc przez stymulacje prostaty? Innym
> zabraniasz i szkodliwosc zarzucasz a sam sobie radoche czynisz?

Nie sobie nawet w dupę chomiki wsadzają,tylko po co ta cała histeria o
szykanowaniu:-)))
Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Czy pederastów nie należałoby wyłapać?
Prostytutki (i nie tylko;) są poprostu rozjechane, więc niektórzy wolą anal, poza tym jest to jakieś urozmaicenie:)
Pederastia to ciężka dewiacje. Większość gejów to impotenci, którzy nie są w stanie zaspokoić kobiety.

> Zresztą to jest przyjemne;)
A skąd wiesz?;)
Może, u faceta ponoć nawet bardziej ze wzgledu na stymulację prostaty:) Namów partnera, bedziecie sobie pożyczać wibrator;)))
Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Anal u faceta - pytania raczej do gejów.
Seks analny jest wielką przyjemnością dla meżczyzn, gdyż gwarantuje bezpośrednią stymulację prostaty, która jest położona kilka centymetrów za ścianą odbytnicy. U kobiet uczucie przyjemności pochodzi z uciskania wnętrza odbytnicy oraz z drażnienia wrażliwych zakończeń nerwowych znajdujących się wokół odbytu.
Seks analny podobnie do genitalnego może odbywać się przy udziale ust i język, palców, członka lub różnych zabawek, takich jak wibratory. Ważnym elementem podczas stosunku analnego jest stosowanie lubrykantów, ponieważ odbytnica nie wydziela własnego śluzu. Czystość okolicy odbytu jest bardzo ważna, ze względu na ryzyko przeniesienia bakterii.
Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Lubie stymulacje prostaty poczas stosunku
Lubie stymulacje prostaty poczas stosunku
Pytanie do pana doktora:czy jest to w "normie",gdy mezczyzna NIE majacy
sklonnosci homoseksualnych,czerpie przyjemnosc,z glaskania i lizania swoich
posladkow i odbytu.
Zaczelo sie to od napinania miesni posladkow podczas onanizowania sie,pozniej
zauwazylem ze twarda poduszka miedzy nogami,ktora sciskam udami powoduje
niesamowicie przyjemny orgazm,dlatego podczas stosunku z moja dziewczyna
prosze ja o uciskanie okolicy miedzy workiem a odbytem,wstydze sie powiedziec
aby wsadzila mi palec do tylka,na pare sekund przed wytryskiem.
Rownoczesnie martwi mnie ten nowo odkryte miejsce erogenne,bez ktorego
stymulacji nie jestem ,prawie w stanie czerpac przyjemnosci z seksu,nie
chcialbym byc podejzewany o sklonnosci homoseksualne.
Pozdrawiam
Zmartwiony hetero
Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Dlaczego kobiety nie lubią seksu analnego?
Seks analny


W wielu kobietach seks analny wzbudza silne prawie zawsze negatywne uczucia.
Ale seks analny wcale nie musi oznaczać stosunku analnego. Powszechna forma
pobudzania analnego polega na dotykaniu i głaskaniu odbytu partnera podczas
stosunku lub drażnienia pocałunkami jego narządów płciowych. Ewentualnie można
również wprowadzać czubek palca lub cały palec do odbytu. Jeśli pragniesz
spróbować tego rodzaju pieszczot, należy posmarować palec jakimś kremem i
wcześniej dokładnie opiłowanie paznokci. Seks analny jest wielką przyjemnością
dla mężczyzn, gdyż gwarantuje bezpośrednią stymulację prostaty, która jest
położona kilka centymetrów za ścianą odbytnicy. U kobiet uczucie przyjemności
pochodzi z uciskania wnętrza odbytnicy oraz z drażnienia wrażliwych zakończeń
nerwowych znajdujących się wokół odbytu.
Seks analny podobnie do genitalnego może odbywać się przy udziale ust i język,
palców, członka lub różnych zabawek, takich jak wibratory. Ważnym elementem
podczas stosunku analnego jest stosowanie lubrykantów, ponieważ odbytnica nie
wydziela własnego śluzu. Czystość okolicy odbytu jest bardzo ważna, ze względu
na ryzyko przeniesienia bakterii.

Rimming to popularna technika pobudzania odbytu oralnie przy pomocy warg i
języka, która jest najlepsza i najłatwiejsza na początek dla osób
niedoświadczonych w uprawianiu seksu analnego. Niektóre osoby lubią lekkie
dotykanie odbytu językiem, delikatne lizanie wokół otworu odbytniczego lub
delikatne uciskanie językiem tej okolicy. Inną metodą jest lizanie lub ssanie
krocza, okolicy pomiędzy odbytem a narządami płciowymi.

Kobiety mogą delikatnie masować krocze aby uzyskać pobudzenie prostaty. Dla
mężczyzny najlepszym momentem włożenia palców do odbytu kobiety jest ten, gdy
uprawiany jest seks oralno-genitalny lub gdy pieścisz palcami jej narządy
płciowe. Pobudzenie językiem łechtaczki z jednoczesnym wsunięciem zwilżonego
palca do odbytu może u niektórych kobiet wywołać orgazm. Seks analny nie musi
być bolesny. Jeśli znasz właściwe techniki i używasz ich z ostrożnością możesz
odkryć seks analny jako jedno z najbardziej ekscytujących doświadczeń erotycznych.



pozdrawiam serdecznie Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Puk puk??
...stymulacji prostaty??? :P
Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: jak podniecic faceta . prosze o rady
Stymulacja prostaty, odlot gwarantowany. Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: CZY ON JEST ZBOCZEŃCEM??
Podobno stymulacja prostaty, przez odbyt u mezczyzny powoduje u niego
niesamowita rozkosz, pisze podobno poniewaz sam nie probowalem.
Mysle jednak, ze dobry bylby paluszek nie od razu gromnica:)
Pozdrawiam!!! Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: "męski punkt G"
a, jeszcze jedno. stymulacja prostaty zwiększa możliwości przedłużenia orgazmu
lub co ciekawe wydobycia kolejnego po wytrysku. ale to wymaga praktyki itd.
co do stron to coś może znajdę po ang., ale to nie teraz. Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Stymulacja prostaty
Stymulacja prostaty
Czy Wasi panowie o to prosza-czy to lubia?Dla tych co tego nie robili polecam
uczucie - normalny orgazm razy kilka- super sprawa! Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Polska kolejnym stanem USA...


BobbyK wrote:
Bazyl wrote:

| Zycze ci, zebys ty sie nigdy nie zdziwil. Choc przy takim podejsciu to
| zdziwienie jest dosc prawdopodobne. Zbytnia pewnosc siebie jest
| nienajlepszym doradca.

LOL Jest rownie prawdopodobne, jak to ze w tym roku prom kosmiczny, ktorym
bede lecial na plutona eksploduje przy starcie :)))


Wiesz ilu ludzi myslalo jak ty? I teraz sa (nie)szczesliwymi rodzicami?


| To dlaczego w zwiazku z tym pytasz o to kobiety?

Bo kobieta chciala o tym gadac ze mna ...


I ma doswiadczenia ze stymulacji prostaty???????


A co, Nahia nalezy do Twojego haremu ? I zabraniasz sie jej wypowiadac ?
Ona przynajmniej napisala teze, do ktorej sie mozna jakos odnosic...

| Ja mam poparcie ... nie mam dziecka przeciez ... mam wierzyc ze tabletki
| maja dzialanie psychologiczne i rownie dobrze je mozna zastapic
| landrynkami ?

| Rzniesz glupa czy juz sie taki urodziles?

Nie wiem kogo ty rzniesz ... i gowno mnie interesuje jakiej jest plci... ale
wspolczuje mu ze jest rzniety przez takiego glupa jak Ty... a moze Ty
jestes przez niego rzniety ?


brawo. Coz za elokwencja...


| Wiem w jaki sposob dzialaja juz od ok. 5 lat i nie widze powodu zeby
| nagle przestaly ...

| Nie przestaja. Ale cialo kobiety to nie spizowy pomnik. Zmienia sie...

No tak... zmieni sie w motyla w przeciagu 3 miesiecy... Nie badz idiota...
lekarze sa od tego zeby badac kobiety i oni doskonale wiedza co jest
wskazane, a co nie...


Jasne.... Chodzi do lekarza codziennie? Bo wystarczy przeziebienie by
zmienic minimalnie dzialanie lekow. A to minimalnie czasami moze miec
kolosalne skutki.


| Wiesz, gdybys wykorzystal szare komorki do przyjecia faktu, ze nie ma
| 100 % srodka antykoncepcvyjnego (nawet podwiazanie nasieniowodow nie
| daje takowej) a nie upieral sie przy idiotyzmie to moze bralbym cie
| powaznie....

Ja pierdole ... Z toba jest gorzej niz myslalem ...
Jestes katolem ?? I pewnie ciagle wierzysz w niepokalane poczecia i swietego
mikolaja i zajaca wielkanocnego ? Dlaczego piszesz o nasieniowodach, a nie o
jajnikach, ani o nieprzenikalnym dla plemnikow sluzie uniemozliwiajacych
zaplodnienie, albo o blokowaniu jajeczkowania ?


Poniewaz jedym sposobem na 100 % pewnosc jest trwala bezplodnosc.
Niezaleznie czy mowimy o kobiecie czy mezczyznie. A co do katolstwa -
ciekawe na jakiej podstawie posadza mnie o to osoba ktora wierzy
bezzbodstawnie w 100 % pewnosc srodkow anty?


Pokorzystaj, ze swoich szarych komorek, przynajmniej tych ktore Ci zostaly,
i sprobuj sobie to logicznie jeszcze raz wytlumaczyc ...


Powtarzam - jedynym sposobem jest spowodowanie trwalej bezplodnosci.
Inaczej zawsze istnieje ryzyko. Przy madrym postpowaniu
prawdopodobienstwo zajscia w ciaze jest podobne do wygrania w totka. Ale
jednak ludzie wygrywaja. Moze bedziesz mial szczescie i az do czasu
kiedy sie swiadomie nie zdecydujecie nie bedziecie mieli dzieci. Jednak
to nie oznacza 100 % skutecznosci w skali globalnej. Zreszta (nie jest
to do ciebie tylko jako przyklad) pewni znajomi wychwalali watykanska
ruletjke jako 100 % skuteczna bo przez kilka lat stosowali i nic. Potem
(jak juz dzieci chcieli miec) okazalo sie, ze maja z tym powazne
problemy i potrzebne bylo leczenie.  Na PSR jedt kilku takich, ktorzy
mowia, ze metoda objawowo termiczna przy wytrwalosci i systematycznosci
jest 100% pewna. Widze pewne podobienstwa w pewnosci siebie.




--
Bazyl

'Jedynym sposobem pozbycia sie pokusy jest uleganie jej.' - Oscar Wilde

Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Polska kolejnym stanem USA...


Bazyl wrote:
| LOL Jest rownie prawdopodobne, jak to ze w tym roku prom kosmiczny, ktorym
| bede lecial na plutona eksploduje przy starcie :)))
Wiesz ilu ludzi myslalo jak ty? I teraz sa (nie)szczesliwymi rodzicami?


Ale nie wiem czy zauwazyles, ze Ci ludzie nie zrzucaja winy na srodki
ktorych uzywaja, bo wiedza ze to byl ich blad... przeciez ich dzieci to nie
"Mietek z przeterminowanych tabletek"...


| To dlaczego w zwiazku z tym pytasz o to kobiety?
| Bo kobieta chciala o tym gadac ze mna ...
I ma doswiadczenia ze stymulacji prostaty???????


LOL No przeciez nie swojej... tylko wlasnie chcialem jej zapytac jak to
robi ... skoro jest tego tak mocno pewna... nie odpowiedziala mi wiec
ciagle nie wiem ...


brawo. Coz za elokwencja...


dziekuje ...


| No tak... zmieni sie w motyla w przeciagu 3 miesiecy... Nie badz idiota...
| lekarze sa od tego zeby badac kobiety i oni doskonale wiedza co jest
| wskazane, a co nie...

Jasne.... Chodzi do lekarza codziennie? Bo wystarczy przeziebienie by
zmienic minimalnie dzialanie lekow. A to minimalnie czasami moze miec
kolosalne skutki.


Nie przesadzaj ... dzialanie tych lekow nie zmieni sie ze wzgledu na
przeziebienie... Przeciez przeziebienie nie powoduje zaraz jajeczkowania,
ktorego blokowanie jest efektem dzialania tych pigulek...


| Ja pierdole ... Z toba jest gorzej niz myslalem ...
| Jestes katolem ?? I pewnie ciagle wierzysz w niepokalane poczecia i
| swietego mikolaja i zajaca wielkanocnego ? Dlaczego piszesz o
| nasieniowodach, a nie o jajnikach, ani o nieprzenikalnym dla plemnikow
| sluzie uniemozliwiajacych zaplodnienie, albo o blokowaniu jajeczkowania ?
Poniewaz jedym sposobem na 100 % pewnosc jest trwala bezplodnosc.
Niezaleznie czy mowimy o kobiecie czy mezczyznie. A co do katolstwa -
ciekawe na jakiej podstawie posadza mnie o to osoba ktora wierzy
bezzbodstawnie w 100 % pewnosc srodkow anty?


Alez to ze one dzialaja w moim/naszym przypadku doskonale i pozwalaja nam
sie kochac bez wzgledu na faze cyklu jest moja podstawa... Kalendarzyk
malzenski tez by dal 100%-we efekty, ale ograniczlby mnie w lozkowych
zabawach do wybranych dni w ktorych mialbym pewnosc, ze do zaplodnienia
napewno nie dojdzie ... To ze kalendarzyk nie dziala jest efektem tego ze
ludzie po prostu czasem nie maja pewnosci i daja sie poniesc emocjom ... i
stad sie biora niechciane dzieci w dobrych katolickich rodzinach...


| Pokorzystaj, ze swoich szarych komorek, przynajmniej tych ktore Ci
| zostaly, i sprobuj sobie to logicznie jeszcze raz wytlumaczyc ...
Powtarzam - jedynym sposobem jest spowodowanie trwalej bezplodnosci.
Inaczej zawsze istnieje ryzyko. Przy madrym postpowaniu
prawdopodobienstwo zajscia w ciaze jest podobne do wygrania w totka. Ale
jednak ludzie wygrywaja. Moze bedziesz mial szczescie i az do czasu
kiedy sie swiadomie nie zdecydujecie nie bedziecie mieli dzieci. Jednak
to nie oznacza 100 % skutecznosci w skali globalnej. Zreszta (nie jest
to do ciebie tylko jako przyklad) pewni znajomi wychwalali watykanska
ruletjke jako 100 % skuteczna bo przez kilka lat stosowali i nic. Potem
(jak juz dzieci chcieli miec) okazalo sie, ze maja z tym powazne
problemy i potrzebne bylo leczenie.  Na PSR jedt kilku takich, ktorzy
mowia, ze metoda objawowo termiczna przy wytrwalosci i systematycznosci
jest 100% pewna. Widze pewne podobienstwa w pewnosci siebie.


No wlasnie chodzi o to ze w skali globalnej mierzy sie skutecznosc roznych
metod...
Skuteczna 100%-wo antykoncepcja jest wtedy kiedy sie ja konsekwentnie
stosuje, a "wypadki przy pracy" zdazaja sie wtedy kiedy nie zostanie
zachowana ktoras z regul ustalonych przez ich tworcow...
My stosujemy sie do tego juz bardzo dlugo i wiemy, ze to od tego zalezy
nasze dalsze zycie w takim blogim spokoju jaki aktualnie mamy... tym
bardziej ze kosztuje to nas tylko kilka zlotych miesiecznie i codziennie
wymaga jednej sekundy, ktora mamy temu poswiecic... Owe niecale dwadziescia
kobiet na 1000 (roznie to pisza w roznych zrodlach... w koscielnych to
chyba ostatnio nawet 97%), ktore mimo stosowania tych srodkow zachodza w
ciaze ... bierze sie stad ze najczesciej brakuje im tej jednej sekundy
dziennie... i do pigulek akurat zastrzezen nie maja... bo wiedza ze to one
popelnily blad...

Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Dlaczego kobiety nie lubią seksu analnego?
po pierwsze XYZ jestes zwyklym oblechem a poza tym nie wiem czy wiesz ze
podpadasz pod paragraf o szerzeniu poronografii


pozwole sobie powtorzyc to co kiedys pisalem co moze ostudzi kobiety o
mentalnosci krakowskich pensjonariuszek, ( czesc kochanico)
ktorym "seks analny kojazy sie z brutalnym łomotaniem i łazmi z zaciśniętych
powiek, biednych kobiet, zmuszanych albo robiących TO wbrew osobistemu wstrętowi
dla swojego, niezasługującego na tę wielką miłość,
mężczyźnie.


Seks analny


W wielu kobietach seks analny wzbudza silne prawie zawsze negatywne uczucia.
Ale seks analny wcale nie musi oznaczać stosunku analnego. Powszechna forma
pobudzania analnego polega na dotykaniu i głaskaniu odbytu partnera podczas
stosunku lub drażnienia pocałunkami jego narządów płciowych. Ewentualnie można
również wprowadzać czubek palca lub cały palec do odbytu. Jeśli pragniesz
spróbować tego rodzaju pieszczot, należy posmarować palec jakimś kremem i
wcześniej dokładnie opiłowanie paznokci. Seks analny jest wielką przyjemnością
dla mężczyzn, gdyż gwarantuje bezpośrednią stymulację prostaty, która jest
położona kilka centymetrów za ścianą odbytnicy. U kobiet uczucie przyjemności
pochodzi z uciskania wnętrza odbytnicy oraz z drażnienia wrażliwych zakończeń
nerwowych znajdujących się wokół odbytu.
Seks analny podobnie do genitalnego może odbywać się przy udziale ust i język,
palców, członka lub różnych zabawek, takich jak wibratory. Ważnym elementem
podczas stosunku analnego jest stosowanie lubrykantów, ponieważ odbytnica nie
wydziela własnego śluzu. Czystość okolicy odbytu jest bardzo ważna, ze względu
na ryzyko przeniesienia bakterii.

Rimming to popularna technika pobudzania odbytu oralnie przy pomocy warg i
języka, która jest najlepsza i najłatwiejsza na początek dla osób
niedoświadczonych w uprawianiu seksu analnego. Niektóre osoby lubią lekkie
dotykanie odbytu językiem, delikatne lizanie wokół otworu odbytniczego lub
delikatne uciskanie językiem tej okolicy. Inną metodą jest lizanie lub ssanie
krocza, okolicy pomiędzy odbytem a narządami płciowymi.

Kobiety mogą delikatnie masować krocze aby uzyskać pobudzenie prostaty. Dla
mężczyzny najlepszym momentem włożenia palców do odbytu kobiety jest ten, gdy
uprawiany jest seks oralno-genitalny lub gdy pieścisz palcami jej narządy
płciowe. Pobudzenie językiem łechtaczki z jednoczesnym wsunięciem zwilżonego
palca do odbytu może u niektórych kobiet wywołać orgazm. Seks analny nie musi
być bolesny. Jeśli znasz właściwe techniki i używasz ich z ostrożnością możesz
odkryć seks analny jako jedno z najbardziej ekscytujących doświadczeń erotycznych.



pozdrawiam serdecznie


tak wiec to ze kiedys trafilyscie na jakiegos prostaka, ktory nie znal umiaru
ani słowa"delikatność" to nie moja wina, albo to ze naogladałyście sie zdjec
takich jak link powyzej Wywietl wicej odpowiedzi z wtku