Widzisz wypowiedzi znalezione dla frazy: Szpital psychiatryczny w Lublińcu





Temat: ... znowu nowy rekord ...
Dzieki za informacje, gdy ja bylem tam okolo 6 lat temu (moze jeszcze
wczesniej), to byl to osrodek dla dzieci, zamkniety dla wszystkich. To dobrze,
ze to sie zmienilo, mam nadzieje, ze z korzyscia i dla tamtych dzieci i dla
turystow. Z Proszkowem faktycznie mialem podobnie, tylko ze tez o ile pamietam,
to tam kilka lat temu tez byl szpital. Widac cos sie pozmienialo przez lata. W
Lubsku takze zrobilem zdjecie z daleka, na terenie pstryknalem jedynie kartusz.
Za to kiedys probowalem bezskutecznie dostac sie na teren Szpitala
Psychiatrycznego w Lublincu, zeby zrobic zdjecie skrzydla zamkowego do swojego
archiwum. Teraz slyszalem, ze szpital bodajze sprzedal je i mozna juz je
ogladac. Trzeba bedzie sie przejechac.
Wywietl wicej odpowiedzi z wtku





Temat: Trzech tenorów w TRWAM. Sensacja!
TTTTTTTtttttaaaa wolne media.BBBBBBBBBbbbbbbbbbbbbbbbuuuuuuhhhhhhaaa. Ty pablo
idź do lekarza po skierowanie do szpitala psychiatrycznego, w Lublińcu na pewno
Cię przyjmą z otwartymi rękami. Będą Cię odwiedzać równie pie..............e
babcie w moherach.
Ludzie co wyście zrobili. Kogo wybraliście. Czy zdajecie sobie sprawę jaką
krzywdę zrobiliście Polsce i jej obywatelom ?.
Wywietl wicej odpowiedzi z wtku





Temat: Prezydent Kaczyński wylądował w Lublińcu
mw-te napisał:

> Nie dawajcie tak zenujacych fotek tego pajaca bo monka ze smiechu
zaplułem. Ten
> dziad powinien w Tworkach wyladowac jak najszybciej. Masakra... (>

A czy nie można było dla takiej osobistości zrobić po znajomości
miejsce w Szpitalu Psychiatrycznym w Lublińcu. To już był sukces,
że go tam dowieziono. Wystarczyło tylko założyć kaftanik i kilka
ulic dalej wysłać na przejażdżkę. Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: jasiu...
Gość portalu: jasio bis napisał(a):

> Herman uspokoj sie bo ci piana z pyska leci i brudzisz podloge.

Piana to tobie leci jak masz atak w szpitalu psychiatrycznym w Lublińcu. Wiem
bo z mojego polecenia szprycują cie głupim jasiem abyś sie uspokoił.

Oberarzt.
Hermann Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: ten wątek stale wycinają-otwieraj przez wyszukiwar
Przegiąłeś LIMAK właśnie
Gość portalu: bykk napisał(a):

> w związku z przedłuzającym się moim pobytem w szpitalu psychiatrycznym w
> Lublincu / Częstochowy udzielam mojego pełnomocnictwa przygłupowi z Tarnowskich
>
> Gór-siedem , który ma działac jako viceguru

Co innego wpisywać idiotyzmy pod czyimś adresem a co innego je podpisać cudzym
nickiem właśnie.
Jesteś forumową KURWĄ. (Przepraszam kurwy za porównanie z LIMAKIEM).

Perła Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: ten wątek stale wycinają-otwieraj przez wyszukiwar
...do ścierwa z Lublina-perły tu jest!!!!!!!!!!!!!
perla_ napisał(a):

> Gość portalu: bykk napisał(a):
>
> > w związku z przedłuzającym się moim pobytem w szpitalu psychiatrycznym w
> > Lublincu / Częstochowy udzielam mojego pełnomocnictwa przygłupowi z Tarnow
> skich
> >
> > Gór-siedem , który ma działac jako viceguru
>
> Co innego wpisywać idiotyzmy pod czyimś adresem a co innego je podpisać cudzym
> nickiem właśnie.
> Jesteś forumową KURWĄ. (Przepraszam kurwy za porównanie z LIMAKIEM).
>
> Perła

Ja tobie obszczymurku nie napiszę , ze jesteś kurwa , bo ścierwo z Lublina nie ma
osobowości....


siedem

7,00
Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Premier: 21 października staniecie przed jasnym...
Premier: 21 października staniecie przed jasnym...
Kaczyński przemawiał w Szpitalu Psychiatrycznym w Lublińcu?
Idealny elektorat dla PiS.
Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Kandydat LPR na radnego z Rakowa
Wiecie może, czy szpital psychiatryczny w Lublincu ma swoje forum? Jesli tak to
moze wartoby podesłać storimie adres? Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Poseł PiS: ostra jazda na L4
Odział w Szpitalu Psychiatrycznym w Lublińcu czeka!!!!!!!! Radzę się nie
spóźnić,bo później to tylko Elba zostaje. Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Wyrok na konserwatora i przedsiębiorcę
"Wiarygodna" Edyta K. kilkukrotnie leczyła sie w szpitalu
psychiatrycznym w Lublincu. Prokurator pozwolił jej na konfabulacje
chroniąc ją przed karą za "dobrą" współprace. Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Teraz lekarzy zbada prokurator
do Gienka casanowy
Gienek Ciebie to trzeba leczyc ale nie na Rakowie a w szpitalu
Psychiatrycznym w Lublincu Wszystkich wyzywasz od gadow
mieszkajacych pracujacych w dzielnicy Rakow - to wynika z tego ze ty
jestes mieszkancem Rakowa jedynym madrym czlowiekiem Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Prezydent Kaczyński w Częstochowie
Kto Ci tak wyprał mózg??????? Czyżbyś był pacjentem w Szpitala Psychiatrycznego
w Lublińcu????? Może zapomniałeś tam wrócić????? Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Zanegowac czy zaakceptowac ? 21"Postulatow".
Leczyć sie trzeba. polecam szpital Psychiatryczny w Lublińcu. Jeszcze jeden
faszysta sie znlazł. Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Robią ślizgawkę na Starym Rynku
tak tak towarzyszu, slizgawka podtekstem politycznym być. tak, tak. najbliższy
szpital psychiatryczny w Lublińcu. radze skorzystac. tez bezpłatnie. Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Idee Lenina wiecznie żywe.
Nie zapomnę hasła na transparencie wywieszonym nad bramą Szpitala
Psychiatrycznego w Lublińcu w czasie obchodów 1 Maja
"Są nas miliony - zbudujemy drugą Polskę" ;))) Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: Ślązak cierpliwy i twardy!
W szpitalu psychiatrycznym w Lublińcu pacjenci mają już dostęp do internetu? Wywietl wicej odpowiedzi z wtku



Temat: ten wątek stale wycinają-otwieraj przez wyszukiwar
połnomocnictwo bykka
w związku z przedłuzającym się moim pobytem w szpitalu psychiatrycznym w
Lublincu / Częstochowy udzielam mojego pełnomocnictwa przygłupowi z Tarnowskich
Gór-siedem , który ma działac jako viceguru Wywietl wicej odpowiedzi z wtku